woensdag 29 augustus 2018

Alledaagse dingen

Het is inmiddels 29 augustus, en het begint nu toch wat herfstig te worden. Ik ben een echt zomer mens, maar ach dit heeft ook wel wat. Afgelopen maandag ben ik 60 geworden. We hebben het zondag al gevierd. Gezellig met vrienden en zelfs mijn broer uit Engeland was er. Het was een fijn weekend. Waar ik dan wel van moet bijtrekken, maar dat is niet anders. Ik begin langzaam te accepteren dat mijn leven anders is als voor de kanker.

Gistermiddag heb ik Aline weer in de winkel geholpen, en wat zijn er een hoop leuke nieuwe knutsel dingen verschenen, al heel veel voor de kerst maar ook leuke herfst items. Ik kan me weer helemaal uitleven.

vandaag, woensdag is mijn dag dat er niets perse moet, en dat is fijn. Ik rommel wat in huis, zwier er met de stofzuiger doorheen, en zit veel op mijn kamer te knutselen.


Tot slot nog een kaartje wat ik afgelopen week heb gemaakt.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...