zaterdag 24 oktober 2009

Brugge




We zijn een paar dagen in Brugge, we zijn dit weekend 30 jaar getrouwd en aangezien we het al hadden geboekt, zijn we ook maar gegaan. En ik merk aan mezelf dat ik langzaam wat meer tot rust kom. Even los van alles. Ik bel mijn vader alle dagen even en als er iets is kan hij mij ook gewoon bellen.

En wat is Brugge een prachtige stad, een stad om uren in te lopen en te dwalen, steeds wachten er nieuwe verrassingen. Jammer dat het weer niet meewerkte, dus het zijn wat grijze foto's maar we hebben evengoed genoten!!!

2 opmerkingen:

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd Rieni en heerlijk even bijkomen heb je wel verdiend. En mooie foto's uiteraard weer.

Anoniem zei

Gefeliciteerd samen!

En je hebt groot gelijk om toch gewoon te gaan. Even met zijn tweetjes en even alles achter je laten.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...