maandag 30 augustus 2010

Help................

Waarom moet er nou altijd van alles veranderd worden, Ik wil de achtergrond van mijn blog veranderen en de foto aanpassen, maar nu heeft blogger alle instellingen veranderd en kan ik gewoonweg mijn oude sjabloon niet meer terug vinden. De kopfoto staat nu niet in het midden en mijn blog ziet er helemaal niet uit zoals ik dat wil. Ik blijf verder freubelen, maar voor nu moet het maar even zo. Ben anders bang dat er nog veel meer veranderd wat ik eigenlijk niet wil.....................

3 opmerkingen:

Miranda zei

vevelend he, als het toch goed werkt laat het dan zo.
heb dat wel met meer dingen, dan weet je eindelijk hoe het werkt wordt het weer veranderd.
Succes, hoop dat het lukt, ik roep meestal Jan jr. erbij

Jackie zei

dat is mij al zo vaak gebeurt, vreselijk !!


Al hebben ze nu bij blogger ook dat je het eerst kan zien hoe het word voor je alles definitief veranderd, dat is dan wel weer handiger...

Maar om die zelfde reden heb ik nu even helemaal geen header

Lenet zei

ooo bah..Ik heb ook al zo zitten emmeren. Ik ga het nooit meer veranderen,Ik heb het allemaal weer goed gekregen aar vraag me niet hoe

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...