zondag 10 juli 2011

Vakantie

Sinds vorig weekend hebben we vakantie, maar van vakantie vieren is nog niet veel gekomen. Mijn vader is al een poos niet in orde en moest van de week opgenomen worden in het ziekenhuis in Sneek. Om het allemaal wat beter bereikbaar te houden staan we op een camping in Friesland, en we weten nu ook meteen weer waarom we nooit in Nederland camperen. Wat is dat een allemachtig koude bedoening. En weet je wel hoe lastig het is om te gaan douchen met al die kleren aan die dan uit moeten, je moet ze droog zien te houden en dan moet alles weer aan. Mijn hemel dat is heel wat anders als een jurkje en ondergoed.
Maar goed, we staan hier met een goede reden en we hopen dat het morgen weer droog is. En als het goed blijft gaan met mijn vader gaan we misschien nog wel richting het zuiden, hoewel ik net gezien heb dat het in Frankrijk ook geen geweldig weer is. Nou ja we zien het wel, en anders is naar huis gaan misschien nog wel een goede optie


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Getver, het is jullie de laatste jaren niet echt gegund met de vakantie.

Hopelijk knapt je vader snel weer op.

Marielle zei

Heel veel beterschap met je vader, ik hoop dat hij snel weer een beetje opknapt...
en wat het weer betreft hoop ik dat het droog blijft en jullie toch nog een beetj kunnen genieten
Liefs Marielle

Ria zei

Sterkte met je vader !

groetjes Ria S.

McMGrad89 zei

I hope your father improves soon.

Anoniem zei

hoop dat je vader snel opknapt ,vandaag is het hier in iedergeval mooi weer bij jullie ook?
groetjes Paula

marga zei

Jeetje Rieni, het zit jullie ook niet mee!!
Hopelijk knapt je vader snel op en kunnen jullie er nog even van genieten1
Sterkte daar!!!!!!!!!!!!!

groetjes Marga

Tamara zei

Heel veel beterschap voor je vader. Sterkte.
Groetjes Tamara

Marian zei

oohhh..ik moet grinniken om je verhaal..Wij hebben ook een poos op een camping gestaan en ik was er zó niet blij mee..Dat gedóe met alles wat je doet..haha..
Ik hoop voor jullie dat je nog een flink aantal leuke, zeer zonnige dagen gaat krijgen..
En laten we nu hopen dat het beter met je pa zal gaan..

groetjes,Marian

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...