donderdag 1 september 2011

Amsterdam

Dinsdag ben ik eindelijk weer eens in Ansterdam geweest. En dat was al een hele poos terug. En deze keer met een goede reden. Ik moest eindelijk de flat van K en I eens gaan bekijken. De rest van de familie was er al geweest maar ik nog steeds niet. Dus dat heb ik vandaag gedaan. met de trein naar Amsterdam CS en toen met de pont naar noord. De foto's die ik hier laat zien zijn vanaf de pont genomen. Je bent maar 5 minuten onderweg, maar er was genoeg te zien. Toen nog een klein stukje lopen, en ik heb het zelfs in een keer gevonden, niet fout gelopen ofzo, voor mij erg goed zo een eerste keer. Ze hebben echt een hele leuke flat, veel ruimer als dat ik gedacht had. Er moet nog een hoop gebeuren aan schilderwerk enzo, maar er is ook al heel veel gedaan, en het ziet er erg leuk uit allemaal. 's Avonds lekker uit eten geweest en toen weer richting het noorden. het was een gezellige middag en ik zal niet weer zo lang wachten

8 opmerkingen:

Plandora zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
bmartes zei

Leuk zo'n dagje uit op je eentje! Ik vind je foto's prachtig. DAt contrast tussen die witte grote boot en de donkere lucht is heel mooi.
Groetjes,
Arja

hilde janbroers zei

wat leuk dat het zo gezellig was! en die lucht ziet er wel heel onheilspellend uit!!

McMGrad89 zei

Interesting how the sky started out so blue and the clouds so white and they change to so dark.

Corien zei

Wat een mooie luchten staan er op de foto's, heel dreigend!!!

simone zei

super mooie foto's, inderdaad die lucht wat gaaffffffff.
groetjes Simone

Petra zei

Wat heb je mooie foto's gemaakt Rieni!
En ik vind het heel knap dat je het in een keer gevonden hebt, mijn richtingsgevoel laat mij altijd en overal in de steek :)
Groetjes Petra

Petra zei

Wat kun je in 5 minuten tijd een mooie fotoreportage maken... Die lucht ziet er super uit, zo donker. Hopelijk ben je wel droog aangekomen ;-)
Groetjes van Petra.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...