vrijdag 27 januari 2012

Bloggen

Afgelopen woensdag avond liep ik tegen het probleem aan dat ik geen foto's meer kon plaatsen. Mijn beschikbare vrije ruimte was opgebruikt. Nou heb ik natuurlijk twee blogs, en het Simpel Scrappen blog zit er ook aan gelinkt. Maar het was toch allemaal eerder vol als dat ik gedacht had.
Eerst geprobeerd met alle berichten uit 2008 te verwijderen om meer ruimte te krijgen, maar die truc ging helaas niet op. Toen toch maar mijn privé helpdesk gebeld, Bart dus, en samen hebben we overlegd wat het handigst zou zijn. Een nieuwe blog maken, of toch maar ruimte bijkopen. En dat laatste hebben we (nou ja hij) toen gedaan. Voor 4.50 er jaar kan ik weer even vooruit. Maar ik begin toch maar met alle foto's te verkleinen.
Even een foto om te testen of het echt wel werkt :)

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...