woensdag 1 februari 2012

Hoi


 Hallo allemaal, ik ben er nog hoor, maar even druk met van alles behalve knutselen. Ik ben wel druk bezig met een project waarvan hier twee foto's maar het is nog lang niet klaar, dus nog even geduld.

Vandaag was ik met mijn vriendin Gerda en haar zus op pad, vanmorgen eerst naar het strand voor een wandeling met de honden, en wat was het koud, je oren vroren er haast af. Daarna aan de warme chocolademelk met een tosti en toen door naar Schagen. Nog gewinkeld en rond gekeken, het was al met al een gezellige dag. En toen we weer terug reden naar het dorp zijn we even langs de floratuin geweest. In het voorjaar kun je daar altijd zo prachtig de tulpen fotograferen. En sinds kort hebben ze nu ook een kas waar je nu al terecht kunt om tulpen te plukken.  Je zou er bijna de lente van in je hoofd krijgen. Bijna hé want de temperatuur zegt iets heel anders.....................

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...