dinsdag 29 mei 2012

De tuin.

Na een paar hele warme dagen is het vandaag een stuk koeler, en dus tijd om mijn blog bij te werken. ik ben ook nog druk aan het scrappen, maar er liggen drie lay outs half af. Dus ik moet eerst eens even wat af maken voor ik weer wat nieuws kan laten zien.
Maar hier is een collage van wat planten uit de tuin. Met dit mooie weer schieten de planten met recht uit de grond, nu nog een buitje en dan is het helemaal goed. Ik heb inmiddels een deel van de viooltjes vervangen voor zomer bloeiers, maar ook in de tuin zelf is al veel moois te zien.

1 opmerking:

Margot zei

mooi! jij hebt ook akelei zie ik, die plant vind ik zo gaaf! ik heb er ook een paar in mijn tuin :)

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...