dinsdag 15 juli 2014

dagelijks leven


Een proeflapje van een steek uit het boek, Haken en Kleur. Een erg leuke steek, maar wat een draadjes moet je afhechten zeg, iedere toer is met een andere kleur gehaakt. Maar wel erg leuk om te doen. Ik maak hier maar een pannenlap van denk ik.

Deze schoenen vond ik altijd al erg leuk, maar veel te duur, nu heb ik een paar in de uitverkoop gescoord, 50% korting, kijk dan is het leuk. Ze lopen trouwens wel heerlijk.


En Kees is druk in de tuin bezig. De tegels die we met vereende krachten uit de koffiekamer van het museum hebben gehaald, liggen nu in de tuin. En het wordt erg mooi.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...