woensdag 1 oktober 2014

Hefst

En dan is het opeens weer 1 oktober, we gaan de laatste maanden van het jaar in. Het klinkt raar, en het voelt raar. Zo snel zijn deze maanden tot nu toe gegaan. Ik ben nog helemaal niet klaar voor lange avonden en korte dagen. Ik wil naar buiten, dingen doen, lekker van het zonnetje genieten. Maar helaas, ook ik moet er aan geloven, wel met een beetje tegenzin, dat dan weer wel. Ik heb me voorgenomen om een lijstje te maken van dingen, steden en andere onderwerpen die ik de komende tijd wil fotograferen. Gewoon om een soort stok achter de deur te hebben en om gericht bezig te gaan. Ik wil bijvoorbeeld naar de Hortus in Amsterdam, ik wil natuurthema's bedenken, en hopelijk krijgen we sneeuw in de winter. Dat levert ook altijd mooie foto's op. Maar mijn brein kraakt nog van allerlei andere onderwerpen, ik hou jullie op de hoogte

En dan toch maar een echte herfstfoto, gemaakt zo'n twee weken terug in Engeland

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...