zondag 1 februari 2015

van alles wat

jeetje zeg, wie kan de tijd stoppen, het gaat gewoon zo snel. Het is inmiddels al weer februari. We zijn de vloer in de olie aan het zetten, en ik zit nu verplicht boven. Niet echt een straf hoor, ik zit wel lekker op mijn kamertje. Maar het voelt toch anders, je kunt niet even naar beneden sprinten om iets te pakken. We mogen toch een uur of 4 niet over de vloer lopen.

Hier eerst maar weer eens een haakupdate, ik plaats niet iedere week na de randjes een foto, maar nu heb ik er wel weer een gemaakt. Mijn vierkant is inmiddels al 46x46 cm. Ik haak met naald 4,5 en de kleuren worden willekeurig gekozen. Hier komt geen schema of idee bij kijken.

ook ben ik weer aan de scrap geweest. Er was weer een SSL (secret scraplift) op het SA forum, en ik blijf het leuk vinden om hier aan mee te doen.

dit is het eindresultaat, de foto is in Engeland genomen tijdens de bruiloft van Helen en Richard.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...