donderdag 14 mei 2015

hemelvaartsdag

Vandaag maar weer eens naar Emmeloord, even bij mijn vader kijken. Het is een week of 4 terug dat hij is verhuisd en gelukkig begint het allemaal wat rustiger te worden. Mijn vader is nog wel onzeker en echt zijn maatjes kwijt, maar ik hoop echt dat het allemaal gaat wennen.

Ik heb deze keer ook aan mezelf gedacht en ben naar de orchideeën hoeven in Luttelgeest geweest om een uurtje te fotograferen. Ik kom er immers bijna langs onderweg naar E'oord. Het was leuk, maar wel verschrikkelijk druk. en ik vond de entree stevig, 10,50 euro. Maar allá, ik heb wel wat mooie foto's kunnen maken en ik vond vooral de papagaaitjes er leuk.










Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...