zondag 6 september 2015

September

En plotseling zit de R weer in de maand, wat gaat een jaar toch snel.
De afgelopen week heb ik van alles gedaan waar geen foto's van zijn. bv mijn verjaardag gevierd :) het museum gepoetst, voor geoefend voor de opening van het museum enz enz. Ik zit niet stil zullen we maar zeggen.
Waar ik wel foto's van heb is van het vliegerfeest op het strand bij Duinoord. Ik ben gister, zaterdag geweest. En het waaide toen zo hard dat de grote vliegers niet opgelaten konden worden. Klinkt wel een beetje mal toch, geen wind is niet goed maar te veel ook niet dus. Het zijn sombere foto's want het was ook somber weer. Maar ik ben toch even geweest.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...