zaterdag 22 oktober 2016

Jeetje zeg, ik was zo trouw aan het bloggen maar opeens is de vaart er weer uit. eens even kijken wat heb ik zoal te vertellen. Afgelopen dinsdag was Bart hier op de fotoclub voor een lezing/praatje. Hij vertelde het wel en wee van een popfotograaf en liet natuurlijk prachtige foto's zien. Volgens mij hebben de leden van onze club genoten. Ik in ieder geval wel, het was super.







Ik heb ook nog wat kerstkaartjes gemaakt, maar die heb ik nog niet op de foto gezet. Ik zal het morgen doen, die houden jullie heel even tegoed. Gister heb ik een buisje in mijn linkeroor gekregen en ik moet zeggen, het valt me niet mee. Mijn evenwicht is lastig en het lijkt net of ik met mijn hoofd onder water leef. Het is een raar gevoel. Hopelijk trekt het snel bij, anders maar even de KNo arts bellen of dit normaal is.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...