vrijdag 11 november 2016

Mixed Media



Ja, ik heb weer wat te laten zien. Voor de RR van de Craftorij heb ik weer een spread gemaakt. Deze keer moesten we deli papier gebruiken. Nou had ik daar nog nooit van gehoord, maar het is een soort bakpapier wat je kunt schilderen, bestempelen enz enz. Ik heb het op verschillende manieren gebruikt oa voor de grond onder de bomen. De bomen zijn gestanst uit papier wat ik heb bedrukt met de gelli plate. En de stansen heb ik vorig jaar meegenomen uit Engeland en zijn van Xcut. Geen idee of die ook in Nederland te krijgen zijn. Ik heb van deze serie ook nog vogeltjes. Die kan ik een volgende keer misschien eens gebruiken.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...