vrijdag 20 januari 2017

Ziek deel 4

Vandaag weer een middag ziekenhuis. Eerst naar de mamma verpleegkundige die me veel heeft uitgelegd over het traject en ook dingen heeft aangevuld die ik nog miste. Daarna een uur niks. Te kort om op en neer naar huis te gaan, dus met een kop koffie en een boek/haakwerkje geïnstalleerd in de hal beneden. Om drie uur naar de volgende afspraak, inmiddels was Kees ook gearriveerd en hadden we een gesprek met de radiotherapeut. De eerste data zijn bekend. Volgende week dinsdag 24 januari krijg ik een ct scan om de precieze plek voor de bestraling te bepalen. Dat gaat in de oksel en op de borst gebeuren. Er zullen getatoeëerde punten worden gezet en lijnen getrokken en dan is de week er op, op dinsdag 31 januari de eerste bestraling. Er is nu een traject uitgezet voor 21 bestralingen.
De uitslag van de mammaprint was nog (steeds) niet binnen dus over het vervolg traject kan ik nog niets zeggen.

1 opmerking:

Jacqueline DH zei

Sterkte meid! Bestealing is prima te doen hoor, het vervelendste is elke dag naar het zkhs.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...