zondag 28 januari 2018

Fotografie










Vorige week zaterdag 20 januari ben ik weer voor het eerst sinds mijn ziek zijn op pad geweest met een aantal mensen van de fotoclub. Ik wilde heel graag maar ik vond het ook wel spannend, zou ik het wel volhouden en de rest niet tot last zijn. Maar gelukkig was het te doen. Ben helemaal kapot hoor, maar het was het wel waard.

We zijn naar het Hembrug terrein in Zaandam geweest. Vroeger waren daar munitie fabrieken van defensie maar het is al een aantal jaren verlaten, en zo langzaam aan krijgt het een nieuwe invulling. Maar gelukkig staan er ook nog wat gebouwen leeg, en dat is echt een soort walhalla voor fotografen, tenminste als je van ouwe meuk fotograferen houd.
En er was een prachtige tentoonstelling van Jeroen Swolfs, Streets of the World. Het enige nadeel was dat het dus ook in een oude fabriekshal wordt tentoongesteld, en het was er koud!!!! maar het was een prachtige tentoonstelling en meer dan de moeite waard om te bekijken.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...