woensdag 5 september 2018

Van alles wat


Ik heb even twee collages gemaakt met wat dingen die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Het is zo veel dat ik ook niet meer weet wat ik wel en niet heb laten zien. Ik heb een aantal kaarten gemaakt. Waarvan er een in opdracht was. En wat dingen voor in de winkel van Aline. Dat zijn de spulletjes op de bovenste foto. Wat memory dex kaartjes en een cadeau tasje.

Verder glijden we nu wel de herfst in. De temperatuur is nog best wel goed, maar het ruikt anders buiten, en het is eerder donker. Ik ben niet echt een herfst mens, maar tegen houden kan ik het niet, dus we maken er maar weer het beste van, het heeft ook wel weer wat, kaarsjes aan 's avonds.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...