maandag 19 november 2018

van alles wat

Al weer een poosje niet geblogd. Mijn energie peil is nog steeds laag, en ik kan het maar beperkt gebruiken. Echt zo iets van op is op. En dan blijven er dingen liggen. Maar dat betekend niet dat ik geen leuke dingen doe hoor.
Ik ben twee weken terug met een stads wandeling in Amsterdam mee geweest. Samen met een fotograaf een, voor mij, onbekend stukje Amsterdam ontdekken. En wat was het een fijne middag. Ik was de enige cursist dus het was 1 op 1 aandacht. en als bonus was het ook nog eens prachtig weer.


Hier twee collages van deze dag.

Afgelopen week ben ik samen met Hanneke naar Wieringen geweest met onze camera's. Zij was daar nog nooit geweest dus ik kon veel mooie plekjes laten zien.
Deze middag begon regenachtig, maar het klaarde langzaam maar zeker op en hebben we toch nog wel wat op de foto gezet.



En het was wel bijzonder, Vatrop lag helemaal droog, dit heb ik nog nooit eerder gezien, en ik ben er toch regelmatig geweest. Gewoon een soort maan landschap, bizar om te zien.

En natuurlijk ben ik ook nog steeds aan de knutsel, hoewel wel wat minder. Er moet nou eenmaal ook tijd voor andere dingen vrij gemaakt worden.
Hier een paar foto's, allemaal in meer of mindere mate mixed media projectjes. Ik word hier altijd erg blij van, lekker kledderen met verf en andere materialen.




Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...