donderdag 2 mei 2019

KiKaRow









Bijna twee weken terug ben ik drie dagen op pad geweest met de Tjerk Hiddes van het museum. We varen als begeleiding schip mee met The Vin, een roeiboot die door heel Nederland gaat en zo geld op haalt voor het Prinses Maxima centrum in Utrecht.
Wij varen dus ook 14 weekeinden mee. Ik heb er nu een weekend op zitten en in juli vaar ik nog een keer mee.
Het was geweldig, ik heb zoveel aardige mensen ontmoet, zoveel gastvrijheid mogen genieten, het was echt bijzonder. Nou hadden we ook het mooiste weer van de wereld en dat werkt zeker mee. En eens op de Zeeuwse wateren varen was ook heel leuk.
Ik was na dit weekend kapot, maar het was het meer dan waard. Alle informatie over deze roeitocht kun je hier vinden.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...