dinsdag 3 september 2019

mixed media


En dan zitten we zo maar weer in september, wat vliegt de tijd. We hebben veel gedaan de afgelopen tijd. natuurlijk was iedereen de afgelopen maand jarig, en dat hebben we soms wel, en soms niet gevierd. Er is kleding gekocht voor het Huwelijk van B en L in oktober. Ik probeer het sporten weet serieus op te pakken. En natuurlijk wordt er ook nog gevaren.
En niet onbelangrijk ik moet wel mijn energie in de gaten houden. Dat blijft nog steeds wel een dingetje, altijd kiezen is soms zo vervelend.
En dan ben ik natuurlijk ook nog steeds aan de knutsel. Ik heb een prachtig pakket gehad vorige week voor mijn verjaardag en heb zelf wat kerst stempels gekocht. Er komen vanzelf wel werkstukken voorbij waarin het een en ander gebruikt is.
Mijn cadeau, mooi hé



Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...