dinsdag 22 oktober 2019

dagelijkse dingen

Al weer een poosje niet geblogd, maar hier ben ik weer. We zijn best druk geweest de laatste weken. Varen in Alkmaar, het museum, en niet geheel onbelangrijk 😎😎 onze oudste zoon is getrouwd.
We hebben op 4 oktober een fantastische dag gehad. Ze zijn getrouwd in Kasteel Engelenburg in Brummen, een super mooie locatie. Wel jammer dat het de hele dag regende, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een fijne, liefde volle dag.



Deze foto's zijn de volgende dag gemaakt, toen was het wel goed weer.
Het bruidspaar, wat zagen ze er mooi uit.

Ook heb ik weer voor het museum met het Alkmaars ontzet op 8 oktober gevaren, hier wat foto;s



En natuurlijk ben ik ook nog aan de knutsel, maar dat bewaar ik even voor de volgende post.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...