dinsdag 3 december 2019

dagje uit







Afgelopen zaterdag was ik met Koen en Ilse op stap. We wilden alle drie de tentoonstelling in de Hermitage zien. Ik was al op tijd met de trein die kant op. Eerst even een rondje stad en Bijenkorf, en daarna zouden we elkaar om 13.00 uur bij de Hermitage treffen.
En de timing was perfect, ik kwam aanlopen vanaf de tramhalte toen ze net aankwamen op de scooter.
De tentoonstelling was prachtig. We hebben de middag afgesloten met wat drinken en lekkers in het café en daarna ging ieder weer zijn gang.
Ik zag nog net de achterlichten van de trein toen ik op het perron kwam, dus een half uurtje later naar het noorden, maar dat maakte ook niet uit, er is geen leuke plek om mensen te kijken als op een station :)Kortom, ik heb weer een fijne dag gehad.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...