woensdag 22 april 2020

crisis

Gisteravond was er weer een persconferentie van onze premier. Er veranderd nog weinig, de kinderen mogen weer beperkt naar school, ook mag er door kinderen beperkt gesport worden. Maar verder is het nog steeds, blijf zoveel mogelijk thuis. Maar ik merk om me heen dat het wel al moeilijker wordt. mensen krijgen een kort lontje, en worden erg ongeduldig, en de 1.5 meter lappen we dan ook maar aan ons laars. Jammer, maar voor een deel ook wel begrijpelijk. Ik heb vandaag gehoord dat Sail in augustus ook niet doorgaat, dat vermoeden had ik al wel hoor, maar het blijft jammer.
En we blijven er maar het beste van maken, meer kunnen we immers niet doen.



Toch nog maar even een foto om het een beetje op te vrolijken. Deze is gemaakt bij het strand van petten.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...