donderdag 4 februari 2021

Rustig aan

We kabbelen nog steeds voort op het ogenblik, de lock down is verlengd tot 2 maart en het is maar afwachten of het dan ook werkelijk eindigt. De signalen zijn niet echt rooskleurig. Maar we wachten het maar af. Ik kan er verder niets aan veranderen. En we mogen nog niet mopperen, we zijn allemaal gezond, en zijn tot nu toe ook niet ziek geweest. Ik help Aline op het ogenblik twee dagen in de week. Ik vind het leuk, en zij kan de hulp goed gebruiken. En dan doe ik toch nog wat want de rest van mijn activiteiten liggen nog steeds stil. 



Natuurlijk wordt er ook nog steeds geknutseld, en ik zal wat dingen laten zien.





Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...