vrijdag 10 maart 2023

van alles wat

Afgelopen maandag heb ik voor de tweede keer een lippo filling operatie gehad. En hoewel ik veel minder pijn heb dan de eerste keer, valt het af en toe niet mee. Ben er zo zat van dat er steeds weer iets anders is met mijn lijf. Hopelijk blijven deze vetcellen wel op zijn plaats zitten en is het hierbij klaar.

verder rommel ik een beetje in het rond, ik ben op het ogenblik niet echt mobiel, maar dat is volgende week vast al weer veel beter. het weer is ook knudde, sneeuw!!, en daar hebben we helemaal geen zin meer in. We willen lente.
Mar gelukkig heb ik een hobby dus we knutselen gewoon door.




Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...