zondag 15 oktober 2023

oktober




Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. Ik denk dat ik er 10 jaar terug voor het eerst met de Johan de Witt ben geweest. Niet ieder jaar hoor, maar toch al heel wat keer. Het was goed weer en we hebben het dan ook heel druk gehad met mensen die een rondje met ons wilden varen. Leuk en gezellig. Ook heb ik weer een rondleiding gegeven op de Nollen, het was deze keer een hele leuke groep, en dat maakt et voor mij ook weer extra leuk.
Mijn broer uit Engeland is een paar dagen over, en dat is gezellig. Hij is vandaag samen met mijn man naar de Amsterdam marathon. Ik verwacht ze zo weer terug. Ik rommel een beetje aan, ben bezig met kaarten voor het hobby journaal. Deze keer moet ik er vier, en ze zijn zo goed als af. Nu alles nog beschrijven en dan kan het materiaal naar Aline, dan mag zij haar deel, ook 4 kaarten, doen.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...