donderdag 5 februari 2009

ingesneeuwd




goedemorgen allemaal, we zijn hier ingesneeuwd. Eigenlijk zouden we naar Peterborough, scrapshoppen, maar het weer is zo slecht dat we het eigenlijk niet aandurfen. We hopen dat het straks stopt met sneeuwen en dat we vanmiddag nog op pad kunnnen. Verder is alles prima hier, we hebben een gezellige week, en morgen gaan we weer richting boot, en varen dan 's nachts weer naar Nederland, zodat we in de loop van zaterdag ochtend weer thuis zijn. Tenminste als het weer meewerkt wat op deze manier wordt het nog een hele onderneming om in Hull te komen.

Nu ga ik zo proberen om nog wat witte plaatjes te maken. Heb ik toch nog sneeuwfoto's


Engeland is een leuk land, maar soms zijn ze ook wel een beetje raar. Doordat het gesneeuwd heeft zijn de meeste winkels dicht. gelukkig hadden we eerst even gekeken op internet of de winkel open was. Nou niet dus. Ik ben dus heel bang dat ik zonder scrapspulletjes thuis kom.
Ook de scholen zijn zo'n beetje allemaal gesloten, ik kan me vergissen, maar dat zie ik in Nederland nog niet gebeuren. En weet je, het is niet eens zo de hoeveelheid sneeuw, dan wel dat ze niet strooien of schuiven. Alleen de autowegen worden gedaan en de rest wordt gewoon vergeten. Rare jongens die Engelsen.

5 opmerkingen:

Monique zei

Jeetje Rieni wat gaaf :)) Ik hoorde al op het nieuws dat het slecht weer is in Engeland. Heb je toch nog foto's van sneeuw. Dat kon je hier niet schieten.
Hoop dat jullie vanmiddag toch nog wat kunnen doen en dat de terugreis voorspoedig verloopt.
Doe voorzichtig en nog veel sneeuwpret.

ScrapEnjoy zei

Wow, wat een sneeuw zeg, maar wel goed om weer mooie foto's te maken, wat jou altijd wel lukt, meis geniet er van.

groetjes Lilian

Chantal zei

Jeetje wat een ervaring zeg. Wel heel speciaal zo dit bezoek. In ieder geval heb je nu sneeuwfoto's genoeg kunnen maken. Geniet verder nog van je vakantie en kom veilig weer thuis.

Martine zei

Wat een geweldige plaatjes Rieni! Wel erg jammer dat je niet meer kon gaan scrapshoppen... Veel plezier nog verder, hopelijk zonder veel overlast van de sneeuw.

Groetjes, Martine

Anita zei

wat een mooie foto's weer rieni!
Ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen doen en ik wens je een veilige terugreis.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...