donderdag 12 november 2009

Kreadoe

Gister ben ik naar de Kreadoe geweest. Echt veel puf had ik niet maar ik moest van mezelf gewoon een dag de deur uit. Niemend heeft er iets aan als ik naast de telefoon blijf zitten. Ik zeg dit wel heel dapper maar het blijft een moeizaam proces. Afstand nemen van de hele situatie.

Maar goed, de Kreadoe, Margot mijn vriendin ging ook en we hebben elkaar daar samen met Monique en Elvy ontmoet. Ik ben verder met Margot de beurs over geweest maar we hebben wel samen kofiie gedronken. Erg leuk om deze meiden nu ook een keer live te zien.

En ik moet zeggen ik heb me prima vermaakt, het was echt goed om er even uit te zijn. Ik heb leuke dingen gekocht en diverse bekenden gezien. kortom het was een erg geslaagde middag.

En dan zijn dit mijn aankopen.

1 opmerking:

anja curvers zei

Mooie aankopen Rieni en goed hoor dat je toch hebt doorgezet je hebt dat gewoon even nodig, je moet ook aan jezelf denken hoor.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...