zondag 1 juli 2012

Award


Deze Shunshine Award heb ik van Yvon gekregen. Yvon, Bedankt superleuk.


Een leuk initiatief om diegene van een blog die je volgt beter te leren kennen.

De regels voor deze award zijn:

Bedank diegene waarvan je de award heb gekregen


Beantwoord de 10 vragen:


Wat is je favoriete dier?

Wat is je favoriete getal?

                                                   Wat is je favoriete non-alcoholische drank?

Facebook of twitter?

Wat is je passie?

                                                                      Krijgen of geven?

Wat is je favoriete patroon?

                                                       Wat is je favoriete dag van de week?

Wat is je favoriete bloem?

Wat is je favoriete land?

Kijk ik heb een award van Yvon gekregen, eigenlijk neem ik geen awards meer aan, maar voor Yvon wil ik een uitzondering maken, want het blijft natuurlijk toch een eer, dat iemand jouw blog de moeite waard vindt.
Maar omdat het erg lastig is om een award door te geven, neem ik ze meestal niet meer aan.
Maar hier dan de antwoorden op de 10 vragen.
Wat is je favoriete dier?  Ik vind de giraf een bijzonder dier.

Wat is je favoriete getal? Kun je een favoriet getal hebben??? Ik heb namelijk geen idee. Dus geen favoriet getal.

Wat is je favoriete non-alcoholische drank? thee


Facebook of twitter? facebook, ik ben nog niet in twitter land aangekomen :)

Wat is je passie? fotografie


Krijgen of geven?  beiden, het is leuk om iets te krijgen, maar ook om te geven.

Wat is je favoriete patroon? geen idee.

Wat is je favoriete dag van de week? de zondag, omdat dat hier een rommel maar aan dag is, tenminste als we thuis zijn. Maar de rust die er vaak op zondag is, is heel fijn.

Wat is je favoriete bloem?  Zonder twijfel de pioenroos

Wat is je favoriete land? Nederland. Ik ga graag op vakantie, maar Nederland is echt mijn land.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...