dinsdag 31 juli 2012

Olympische spelen 2







De tweede dag van de spelen was ook voor ons de tweede dag,afgelopen nacht zijn we in een hotel vlak bij Londen gebleven want anders zou het niet te doen zijn om om 10.00 uur bij het eventing te zijn. Ook nu vielen de rijen erg mee, we hebben langer in de rij gestaan om wat te eten te krijgen dan om binnen te komen. Met koffie en een broodje op zoek naar onze plaatsen, vak 212 rij 41. Het was even zoeken maar we hebben het gevonden. En we zaten hoog!!! Maar hadden een goed zicht op de wedstrijd en een geweldig zicht op Londen. Laten we zeggen dat dat een bonus was. Nou zegt de dressuur van de eventing mij niet echt veel. Ik heb zoals jullie vast wel weten helemaal niks met paarden, en na een paard of 10 ben ik ook maar eens aan de wandel gegaan. Het terrein om de arena was ook heel groot, het grootste deel van het park was al ingericht voor de volgende dag, en daar kon je prima langs lopen om te kijken.
We hebben het laten nog met elkaar gelopen en toen had ik ook mijn fototoestel bij me en heb wat foto's gemaakt.
Helaas hielden we het vandaag niet droog en zijn we uiteindelijk van de tribune gevlucht om zo goed mogelijk te schuilen. Met nog een paar duizned mensen hebben we onder de bomen gestaan, maar toen het begon te onweren was dat natuurlijk weer een minder goed plan.
Nadat het weer droog was besloten we dat we genoeg paarden hadden gezien en zijn we langs de Theems gelopen naar Greenwich park. Ook daar nog foto's gemaakt, maar die komen nog, blogspot wil niet erg meewerken en foto's laden kost heel veel tijd, en daar heb ik nu even geen zin meer in, dus wordt vervolgd.
as. donderdag gaan we weer richting Londen voor de volgende wedstrijd, we gaan dan vrijdag bij het roeien kijken, duimen jullie dat we het dan droog houden??

3 opmerkingen:

paula zei

ik zal aan jullie denken heeeeel veel plezier en hopelijk niet te veel regen meer ,gr uit nat julianadorp

Stampidoe@gmail.com zei

wat een gave foto`s Rieni , maar ja dat kan niet anders met jou als fotograaf. die ener laatste vindt ik mooi ene heel mooi stilleven en dan die onwijs donker lucht erboven.

Geniet er nog van Liefs yvon

Ria zei

Super foto's en fijn dat jullie het goed naar de zin hebben. Het lijkt me ook best heel speciaal om het daar zo mee te maken.
Geniet er nog maar lekker van.
Groetjes, Ria

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...