woensdag 5 september 2012

Haken

Zo, ik zal weer eens wat aandacht aan mijn blog besteden. Ik ken mezelf, als ik het nu niet oppak wordt het voor verlopig niks, dus hier gaan we, zullen we maar zeggen.

In ieder geval kan ik wat gehaakte spulletjes laten zien.
Dit is een tas, gemaakt naar een idee van Lucy op Attic 24. Ik had het patroon niet bij me in de vakantie dus het is zo ongeveer geworden. Er moet nog een voering in, maar ik moet eerst even een leuk, beetje stevig stofje halen.
Ook heb ik twee sjaals gehaakt, met een was ik al bezig en die is nu af, en de andere is bijna klaar, nog een laatste rand en draadjes afhechten.


En wat hebben we dan nog meer, allerlei losse granny squares, ik doe mee aan een swap met een haakgroep op faceboek, en daar ben ik ook maar mee begonnen. Leuk patroontje en het schiet altijd zo lekker op granny's. Ik moet nog nakijken hoeveel ik er precies nodig heb, maar volgens mij ben ik al een heel eind.
Zo dat is in ieder geval weer even een berichtje van mij, en er komt meer aan hoor, want ik ben ook al aan het kaartjes maken geslagen. Het kriebelde toch wel na 5 weken niet gefreubeld te hebben.

2 opmerkingen:

paula zei

gezellig dat je wat laat zien en als ik die haakwerkjes zie heb ik ook wel weer zin om eens te gaan haken maar heb nog zoveel andere dingen liggen dat ik dat maar niet moet doen ;-) gr paula

McMGrad89 zei

You have been very busy.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...