dinsdag 26 februari 2013

Mixed Media

Van de oorspronkelijke rode achtergrond is niet veel meer over. Ik had iets teveel inkt gebruikt en kreeg vieze strepen die ik ook niet meer weg kreeg. Plus het feit dat er embossingpoeder op plekken kwam waar ik het eigenlijk niet wilde hebben. Dus hopla een nieuwe laag gesso er overheen en dat bleek de oplossing. Er bleef nog voldoende kleur over om iets mee te doen en na verschillende stempels te hebben gebruikt, met en zonder inkt, is dit het eindresultaat.

Ik ben ook nog met wat "gewone" kaartjes bezig, maar ze zijn nog niet helemaal af. Ik moet nog wat toevoegen maar weet niet zo goed wat. Dus dat project ligt even apart. Ook dat zal wel goedkomen en die krijgen jullie ook weldra te zien.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...