dinsdag 12 februari 2013

van alles wat

Afgelopen zondag zijn we naar de film geweest. De Hobbit, en dan ook nog in 3D. Voor mij de allereerste 3D film, en het was prima te doen, alleen een extra bril als je al brildragend ben, is niet echt handig. Maar het was een mooie film, en een feest van herkenning, hoewel... er staat in het boek niets oven een bruine tovenaar. Maar hij was erg grappig dus allá, we zullen er niet over zeuren.


Onderweg, een beetje kijken en een beetje lezen. Hier ligt nog steeds sneeuw.

Hier een foto van Amsterdam bij avond. We staan hier op de pont te wachten om ons vanaf noord naar de overkant te brengen.


En ik ben ook nog aan het haken, ook al heb ik al een tijdje niets laten zien. Ik heb bijna een sjaal/omslagdoek af en ik ben weer vierkantjes aan het haken, nog geen idee hoe of wat. Maar ach zo blijf ik lekker bezig.

2 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Ik ben nog steeds niet echt een art journal fan.Je foto`s zijn prachtig en wat een boel sneeuw, hier zijn de weilanden groen.

Margot zei

leuk die kleine vierkantjes! een lekker groot kussen misschien?

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...