donderdag 4 april 2013

ach ja,

er is hier nog steeds niet veel te beleven. Inmiddels ben ik 6 dagen ziek en hoewel ik wel opknap ben ik nog niet erg fit. Ik rommel wat door het huis en verder gebeurd er niet veel. Eigenlijk moet ik hard aan de studie want over twee weken moet ik examen marifonie doen, maar mijn hoofd wil echt niks begrijpen op het ogenblik, dus ook hierin nog maar even geduld. Volgende week maar extra hard aan de gang.

Gister lag er een enveloppe op de mat met drie geruilde ATC tjes. heb ik toch nog wat op te laten zien.

De bovenste serie heb ik gekregen en de onderste heb ik zelf gemaakt. het thema was deze keer Tim Holtz. Je moest dus een van zijn producten gebruiken. Ik heb de wekkerstans en stempels gebruikt.

en dan nog een paar foto's om vrolijk van te worden want hoewel we de laatste dagen mooi zonnig weer hadden, is het nu weer dik bewolkt. Dus hier toch even een vleugje lente, TULPEN!!!!!!



Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...