zaterdag 20 april 2013

hoi

Ik ben er nog hoor. Maar ben even heel druk met andere dingen geweest. En dan vooral met het leren van de stof voor het marifonie examen. Ik ben echt twee weken lang alle dagen aan de gang geweest, en nu is het klaar. Ik heb gister examen gedaan, en als het goed is ben ik geslaagd. Het is onofficieel nagekeken en dat was in orde, nu moet het nog officieel gedaan worden en de uitslag duurt een maand, dus voor het officiele papiertje moet ik nog even geduld hebben.

Nu kan ik aan de gang met andere dingen waaronder een presentatie van mijn foto's van de cursus straatfotografie. Ik ben vorige week zaterdag naar Amsterdam geweest met de groep om foto's te maken, en ik moet zeggen dat er mooie tussen zitten. Nu nog bewerken en op thema zetten.

en ook wil ik weer aan de knutsel, ik word altijd wat ongedurig als er geen tijd is voor freubelen, en ook daar ga ik weer lekker mee aan de gang.

Hier alvast twee foto's in het thema straatfotografie, en het thema was vervoer.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...