zondag 24 november 2013

aan de knutsel

En tussen alle bedrijven door, ben ik ook nog aan de knutsel. Hier wat dingen die ik in de afgelopen tijd heb gemaakt. Ik ben veel met verf, inkt en andere materialen bezig. Scrappen blijft ik natuurlijk ook doen.
Maar met dit soort mixed media projecten kan ik gewoon andere dingen doen, en andere materialen gebruiken.







een mixed media pagina voor in mijn boek. Gebruikte materialen. Krijt voor de achtergrond, stempels, inkt, plaatjes, bladzijden uit een boek. Posca pennen. stansjes, sjabloon, 3D stempel verf, inka gold en dan de kleur zilver.

een kerstkaartje met een achtergrond van alcohol inkt, getekend met fijnlijners en posca pennen. En de stempel is van stampotique.




En tot slot twee tags voor mijn DOM 2013. Ik loop nog steeds achter, maar dat moet ik maar laten gaan. Zo af en toe probeer ik wat te maken, maar het moeten is er af voor me. Was gewoon even iets te veel dit jaar.


2 opmerkingen:

Herma zei

Dit is wat ik noem CREA. Allemachtig wat een kunst en vooral fantasie. Complimenten.
Groetjes Herma

Rieni zei

dank je wel :)

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...