zaterdag 22 februari 2014

van alles wat

Ik ben nog steeds met van alles bezig, soms wel eens wat te veel, want zo komt er niets af.
Vandaag heb ik eerst mijn kamer maar eens uitgemest en dan kom je ook weer van alles tegen. Nu eerst de dingen afmaken waar ik mee bezig ben en dan mag ik weer met wat anders beginnen.
Dus veel heb ik niet om te laten zien. Het is een soort werk in uitvoering hier.
Maar natuurlijk heb ik nog wel wat hoor. Kijk eens wat een mooie bos bloemen ik vorige week kreeg, echt een beetje lente in huis.

En dan hier mijn haak project van dit jaar. Het is voor de CAL, en dat betekend Crocket along. We zijn met heel veel mensen bezig met deze deken. Ieder op zijn eigen manier met zijn eigen kleuren. We krijgen iedere vrijdag een aantal toeren en zo zie je de deken wekelijks een stukje groeien. We hebben er inmiddels 8 weken opzitten, maar op deze foto ben ik t/m week 7 gevorderd.


En dan tot slot weer een mixed media pagina voor de RR op de Craftorij.

En dan nu weer verder met al die half af projecten, ik hoop dat ik jullie snel weer wat kan laten zien.

6 opmerkingen:

Margot zei

Ik vind je gekozen kleurtjes voor je deken erg gaaf!

Marjolijn van Elsberg zei

Gaaf je deken, die van mij is bijna af!

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuke projecten! Pff, wat een werk zal die deken zijn, maar erg mooi! Ik houd het maar even bij scrappen, haha.

Martine zei

He wat leuk Rieni dat je ook mee doet met de CAL.
Wat een leuke kleurtjes gebruik je. Ik maak er twee, ook een effen grijze voor Annemieke.
Groetjes Martine

nit@ zei

Je deken zier er geweldig uit rieni! en wat een leuk idee iedere week een stukje.
Je bos bloemen is inderdaad lente in een vaas.
succes met alles wat je aan het doen bent... heel herkenbaar zoveel te doen zo weinig tijd :-)

groetjes
anita

Blinnie zei

Herkenbaar hoor Rieni, al die projecten die half af zijn, ahum... Die gehaakte deken vind ik onwijs gaaf, al die kleuren; heerlijk!
Groetjes, Belinda

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...