zondag 16 november 2014

van alles wat

Hier weer een van alles wat blogje. Allereerst een paar foto's van afgelopen donderdag. Ik was eindelijk weer eens een dag naar Amsterdam, het was al heel lang geleden dat ik daar zo maar voor de leut was. ik had gezellig met K afgesproken om een broek te gaan kopen en na verschillende winkels eindelijk een spijkerbroek in de goede maat 32/36 valt niet mee. Ook B sloot aan voor de lunch en hebben we gegeten en gepraat, het was fijn zo weer eens met de zoons op stap.
Hier een paar A'dam foto's. Er was hoog bezoek in het paleis op de dam, wat precies geen idee, maar er staat niet zo maar marechaussee bij de deur.



en dan ben ik op het ogenblik vrijwilliger bij een fototentoonstelling. Het museum is nu dicht voor een verbouwing en er werd gevraagd of we misschien wilden helpen. Ik vind het leuk om te doen en ik weet inmiddels best wel voor over Willemsoord dus dat is extra leuk. De titel is 200 jaar Willemsoord en duurt nog tot en met 10 december.




Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...