zondag 20 maart 2016

fotografie






Op de fotoclub zijn we met een project bezig, en het thema is verval. De start was voor mij niet ideaal want het viel begin december toen ik in Engeland was. Daarna is mijn vader overleden dus mij hoofd stond niet echt naar fotograferen, maar uiteindelijk is het goed gekomen. We zijn met onze groep een middag op pad geweest en hier zijn de foto's die ik er uiteindelijk uit gehaald heb. Een deel daarvan wordt nu gebruikt voor een expositie, ik ben heel benieuwd naar het het werk wat de leden hebben gemaakt.


2 opmerkingen:

Lenet zei

Prachtige foto's. Weer. Ik vind de laarste het mooist.

Marjolijn van Elsberg zei

Mooi je foto's, ben benieuwd waar je ze gemaakt hebt, mijn dochter vindt Urban fotografie helemaal leuk en is altijd op zoek naar mooie plekjes. https://www.instagram.com/evatakesashot/, dit zijn een paar van haar foto's. Ik vind het ook zo gaaf maar ben niet zo'n lefgozer.
Ben het met Lenet eens, je laatste foto is het spannends.
groetjes,
Marjolijn.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...