donderdag 3 maart 2016

van alles wat

jeetje zeg waar blijft de tijd. Het is inmiddels al weer maart, wat gaat de tijd snel.
Afgelopen zaterdag met ik samen met Ilse en haar moeder de trouwjurk van Ilse gaan bekijken. Hij was nu binnen en er moest gepast worden. Ze ziet er prachtig uit. Ik kan natuurlijk nog geen foto's laten zien, dus dan maar een van de winkel zelf.

Best apart om in zo'n winkel te staan want dit is geen winkel waar je zomaar eens voor het leuk gaat rondneuzen.
Verder ben ik natuurlijk druk met mijn camera in de weer. Het is nog wel wennen, maar ik weet inmiddels de belangrijkste knoppen te vinden en verder komt het wel. Er zitten zoveel mogelijkheden op.
Hier een paar foto's van zondag. het was toen prachtig weer en we zijn heerlijk aan de wandle gegaan in de duinen bij Hargen.




Wat een prachtige luchten waren er, en dat is goed te zien op deze foto's.
natuurlijk ben ik ook nog wel aan de knutsel. Zo langzaam aan komt de zin weer terug en ik ben bezig met de leuke grazy birds van Tim Holz. Lekker kleuren en later er een kaartje mee maken. Ik heb er nog maar een op de foto gezet en dat is deze, dara wordt een mens toch vrolijk van.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...