dinsdag 27 maart 2018

Kaartjes

 Dit kaartje was een huiswerk kaartje. Ik heb een paar vellen met uitdruk plaatjes van Aline meegekregen en of ik daar dan iets mee wil doen. En dat was nog lang niet makkelijk. Ik gebruik eigenlijk nooit van dit soort plaatjes. Maar het is gelukt hoor, een beetje van studio light en een beetje van mezelf.

Ook dit kaartje was uit mijn comfort zone, ik heb diverse embossing platen liggen, maar doe er eigenlijk niets mee. Maar goed, je moet af en toe eens even wat proberen dus ik heb ze uit het stof gehaald. En ik moet zeggen, dit was toch wel heel leuk om te doen. De kleur heb ik aangebracht met distress inkt.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...