dinsdag 13 maart 2018

Scrappen



Ook weer eens een lay out gemaakt, dat was al best een tijdje geleden. Ik help tegenwoordig op dinsdagmiddag bij een hobby winkel hier in de stad en zie constant allerlei leuks voorbij komen. Zo ook dit papier, en dat heb ik meegenomen. En er meteen maar wat mee gedaan. Scrappen is toch wel echt mijn ding hoor. Kaarten maken is ook leuk, maar op een wat groter formaat voel ik me toch veel meer thuis. Ik heb gestempeld, met embossing poeder gespeeld, stencil gebruikt en ook wat dingen gestanst.

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Een geweldige feestelijke lo. Ook die molentjes erbij. En ja ik ben en blijf een stempelende scrapper in hart en nieren.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...