zondag 8 april 2018

April

En dan zijn we zomaar weer in april beland. Het gaat hier nog steeds met horten en stoten en omdat die wel veel erger lijken als een poosje geleden moet ik as dinsdag naar het ziekenhuis, toch maar een extra controle en ook eens praten over de hormoon pillen. Ik denk zelf dat die voor een deel schuldig zijn.

Heb ik nog wat om te laten zien, natuurlijk, ik ben volop aan de knutsel.
Hier een mannenkaart. gemaakt met een uitdruk vel van studio light. Normaal niet echt mijn ding, maar ik vind deze wel leuk geworden. Vanaf dinsdag te bewonderen in de winkel van Aline . Deze link gaat naar haar webwinkel, maar ze heeft ook gewoon een stenen winkel in Den Helder.


Ook lekker zitten kledderen met verf en andere dingen. Zoals potloden, stiften, stempels, en stempel inkt.



En tot slot een paar foto's die ik vorige week gemaakt heb. Het was toen nog berekoud en dat stralen de foto's ook wel uit.
Nu ga ik weer aan de knutsel want ik heb gister zulke leuke dingen gekocht en die moeten natuurlijk uitgeprobeerd worden.



Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...