vrijdag 27 april 2018

Kaartje



Kaart gemaakt met een stencil van Dutch doobadoo. Het papier dat ik gebruikt heb is van studio light, en de kleine uitdruk plaatjes ook. Het ronde plaatje komt van een vel van craft emotion. Als je goed kijkt kun je misschien aan de rechterkant zien dat ik ook nog met embossing poeder aan de gang ben geweest. Op de tweede foto zie je op de voorkant ook een stempel die ik met wit embossing poeder heb bewerkt. De randen zijn met bruine inkt bewerkt, en misschien is jullie wel opgevallen dat ik bijna altijd bruine inkt gebruik voor de randjes. Alle andere kleuren voegen me toch minder goed.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...