maandag 20 augustus 2018

dagje uit.


                                      



 









Afgelopen zaterdag zijn we naar Leeuwarden geweest. De reuzen van Royal de Luxe zouden daar door de stad lopen. Nou we waren niet de enige, er waren naar schatting 150.000 mensen op de been. De stad barstte uit zijn voegen. Maar wat een bijzonder spektakel om mee te maken. De duiker was 11 meter hoog en er waren 20 mensen nodig om hem in beweging te houden. Ze hadden nog nooit ergens in Nederland gelopen dus dit was heel bijzonder om mee te maken. We hebben genoten.

Ook heb ik een andere jas gekocht, in die van mij zit een grote vlek op de rug die ik er niet meer uit krijg, zo zonde want ook die is nieuw. En als je dan toch in Leeuwarden bent moet je ook echt even naar de Duif, een grote hobbywinkel. Echt heerlijk om doorheen te struinen. Papier van basic grey gekocht in de uitverkoop, en twee stempelsets. Ik ben een blij mens, het was een fijne dag


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...