zondag 5 augustus 2018

ATC kaartjes

hier twee ATC kaartjes die ik gemaakt heb. Een atc kaartje is 8.9x6.4 cm. Deze rare maten komen uit Amerika waar ze in inches rekenen. Maar Aline heeft kant en klare kaartjes in de winkel. Ik zelf snij ze van restjes papier. ATC kaartjes zijn vooral een ruil object. Ik heb een aantal jaren terug over de hele wereld kaartjes geruild. Maar het was ook weer wat op de achtergrond geraakt. het blijft erg leuk om te doen. Vaak worden er series gemaakt van 4 kaartjes, waar je er dan een zelf bewaard, en de andere drie ruilt. Maar ik ben niet zo van veel dezefde maken dus ik maak vaak losse kaartjes. Maar dat is voor iedereen anders. Deze kaartjes zullen weldra in de winkel te zien zijn. Mocht je vragen hebben mag je die natuurlijk altijd stellen, hier of in de winkel.
Ik heb de achtergrond met de NUVO shimmer powder gemaakt. Daarom met een klein stempeltje van Karin Joan gestempeld en uiteindelijk met zwart het elfje en de bloem gestempeld.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...