dinsdag 31 maart 2020

Crisis

Poeh zeg, er was net weer een persconferentie, en de maatregelen die zouden gelden tot 6 april zijn verlengd t/m 28 april. Dus we zitten nog wel even thuis. En hoewel ik altijd best veel thuis ben, voelt dit toch anders. Je bent een bepaalde vrijheid kwijt, niets is meer vanzelf sprekend. mijn bezoek aan de fysio ligt bijvoorbeeld ook stil, dus voor mijn schouder doe ik nu oefeningen thuis, maar voor mijn voet heb ik echt een behandeling nodig. het lopen gaat weer heel moeizaam. maar goed laat ik niet zeuren want er gebeuren veel ergere dingen in het land. Dagelijks sterven er tientallen mensen, en worden er minstens zo veel opgenomen in ziekenhuizen.
Kortom, Nederland ligt nog steeds plat.

1 opmerking:

Paula zei

Bizar he.......Ik voel eigenlijk precies hetzelfde, ben door omstandigheden ook behoorlijk huisgebonden en toch voelt dit zo anders, maar dat komt natuurlijk ook omdat mijn huis nu niet met kinderen en kleinkinderen overlopen wordt. De Zoete Inval lijkt ook wel gesloten.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...