woensdag 11 maart 2020

Op reis.

Afgelopen 21 februari zijn we op reis gegaan naar Noorwegen. We zijn met een cruiseschip vanuit Bergen helemaal naar het noorden van het land gevaren.
En wat was het een bijzondere reis. Het land is vanaf zee prachtig, en de enorme hoeveelheden sneeuw geven het iets magisch. Heel bijzonder om te zien, en in rond te lopen. Helaas ben ik ziek geworden aan boord, en nu na een week thuis wil het nog steeds niet erg opknappen. Ik heb alle afspraken voor deze week dan ook afgezegd. Eerst maar eens beter worden.







Dit zijn foto's van een van de leukste dingen die ik ooit in mijn leven heb gedaan. Met een hondenslee mee. Wat bijzonder en sprookjesachtig om door zo'n mooi landschap met 10 honden voor de slee door heen te glijden.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...