woensdag 6 januari 2010

Oke, oke, ik weet het, het is een beetje mal om begin januari kerstkaartjes te gaan zitten maken, Maar ik heb deze stempeltjes gister binnen gekregen, en ik vind ze zo geweldig, dat ik er toch even iets mee moest maken. Dus vandaar. Nu moet ik ze alleen even opbergen zodat ik ze aan het eind van het jaar weer kan vinden, want mijn overgebleven kaarten van 2008 waren in november onvindbaar, en ik heb ze nog steeds niet gevonden. Maar deze twee zal ik binnen bereik houden.



2 opmerkingen:

Monique zei

Wat een super lieve kaartjes Rieni en wat een leuke stempeltjes.
Echt leukerdjes, zou ik ook meteen mee aan de slag zijn gegaan

marga zei

Ze zijn ook wel schattig hoor!!!!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...